Program clase 700 Fit Club Băneasa

Ne vedem în fiecare zi cu clase de aerobic fun și pline de energie. Alături de trainerii noștri vei avea parte de un program engaging, pentru un plus de forță și tonus!

Descoperă clasele

BodyPump Les Mills

Una dintre cele mai cunoscute clase de grup la nivel mondial, BodyPump-ul de la Les Mills este o clasă statică, precoregrafiată, concepută să-ți provoace limitele grupelor principale de mușchi.

Este recunoscută ca fiind locomotiva antrenamentelor de grup, recomandată celor care vor să-și dezvolte forța și tonusul muscular, dar și o bună tehnică de execuție a exercițiilor cu încărcare.

Antrenamentul este structurat pe 10 track-uri, fiecare grupă importantă de mușchi fiind lucrată până la epuizare. Cu siguranță este o clasă care nu trebuie sa lipsească din rutina ta de antrenament!

Nivel de dificultate: începători/mediu/avansat

BodyCombat Les Mills

BodyCombat este un antrenament cardio, de intensitate ridicată, care te provoacă sa treci la un nivel superior de antrenament. Este o clasă de functional training combinat cu tehnici din arte marțiale, precoregrafiată, concepută să-ți testeze limitele fizice cum nicio alta disciplină nu reușeste.

BodyCombat Les Mills îți dezvoltă forța, explozia, controlul în mișcare, capacitatea la efort, disciplina și tehnica în lovire, folosind tehnici din Box, KickBoxing, Muay-Thai, Karate sau Kapoeira. Este o clasă complexă și completă, ce îmbină efortul cardio cu cel muscular, coordonarea cu viteza de execuție, anduranța cu explozia, toate pentru rezultate garantate.

Nivel de dificultate: mediu/avansat

Cycling

Clasele de Indoor Cycling presupun simularea experienței reale de ciclism practicat pe șosea sau pe traseele montane, în cadrul studioului de cycling. Acest tip de antrenament a câștigat nenumărați fani de-a lungul timpului și este una dintre clasele de grup cu cele mai multe beneficii .

Indoor Cycling-ul presupune diferite tipuri de profile care sunt foarte bine conturate și cu un scop unic și bine definit, precum Fartlek, HEE – High End Endurance, HILL sau Extensive Interval. Fiecare profil folosește muzica pentru ca participanții să-și atingă obiectivele și, în același timp, să aibă parte de un antrenament distractiv și cât mai placut.

Clasele de indoor cycling se adresează tuturor celor care doresc să își îmbunătățească forma fizică, fără limită de vârstă sau pregatire sportivă.

Nivel de dificultate: începători/mediu/avansat

Zumba

Zumba este un program de fitness inspirat din dansurile latino și creat în anii ’90 de către Alberto “Beto” Perez, cunoscut dansator și coregraf columbian. Zumba implică o combinație între mișcări de dans si elemente din sfera aerobicului, încorporând mișcări de hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, reggaeton, mambo, arte marțiale și chiar bollywood, respectiv dans din buric. Sunt incluse și exerciții de squat și streching.

Strong by Zumba este un antrenament de tip HIT (high intensity training), cu dificultate crescută, pentru cei care își doresc să-și pună la încercare rezistența fizică, precum și pe cea mentală. În comparaţie cu programele de exerciţii obişnuite – de exemplu interval training, STRONG by Zumba îmbină mişcări diferite cu impact cardiovascular crescut. Astfel, se creează un program intensiv de dezvoltare a forţei şi rezistenţei la efort, neîntrerupt pentru o oră.

Nivel de dificultate: începători/mediu/avansat

HIIT

Este un antrenament de interval de mare intensitate, cu repetări puține și pauze scurte sau inexistente, in care executarea exercițiilor de face rapid. Este un tip de antrenament recomandat celor care au deja o tehnică bună de execuție, precum și o conditie fizica medie.

Clasele de HIIT sunt foarte eficiente în arderea grăsimii și menținerea unui tonus ridicat, datorită variațiilor atât a efortului cardio, cât și a celui muscular.

Nivel de dificultate: mediu/avansat

Procedos

Este un sistem de antrenament funcțional  care are ca accesoriu principal platforma Procedos. Această clasă oferă diferite strategii de antrenament, recuperare și condiționare.  În cadrul clasei de Procedos va punem la dispoziție suport, ghidare și o gamă variată de antrenamente pe care le puteți aplica apoi în  rutina proprie.

Platforma Procedos este folosită de către atleți profesionisti si antrenori din toata lumea pentru a imbunatăți performanțele si pentru a accelera recuperarea. Ai ocazia să te antrenezi la un alt nivel, într-o clasă dinamică și provocatoare, cu totul altfel decât orice ai încercat până acum.

Nivel de dificultate: începători/mediu/avansat

CXWORX

Este un antrenament LesMills, conceput special pentru întărirea zonei CORE și un catalizator perfect pentru un corp puternic și echilibrat.  Este o clasă specială în care concentrarea și focusul pe mișcare nu trebuie să lipsescă. Este unul dintre cele mai complexe și interesante antrenamente de grup, în cadrul căruia se folosesc elastice și discuri cu ajutorul cărora activăm grupe de mușchi mai puțin folosite în exercițiile clasice. CXWORX este un antrenament inedit recomandat tuturor.

Nivel de dificultate: Începători/ mediu/ avansat

Box

Daca ești în căutarea unui antrenament clasic de box, la sac, vei găsi și asta în programul 700 Fit Club. Clasa de Box te învață tehnica specifică și exerciții care cu siguranța îți vor împinge limitele la maxim. În cadrul clasei vei consolida loviturile și mișcările specifice, dar și deplasarea și alte elemente caracteristice antrenamentului de box.

Nivel de dificultate: Mediu/avansat

Nivel de dificultate: Mediu/ avansat

Total Body

Este un antrenament complet, atent structurat pentru a-ți activa și tonifia toate grupele musculare. Este tipul de clasă care te va forța să-ți depașești limitele și să-ti atingi forma fizică optimă. Este combinația perfectă între exerciții cu încărcătură și exerciții cardio.

Este un antrenament metabolic complet, ce conține exerciții și procedee de bază din antrenamentul  cu greutăți  suplimentare.  Este indicat incepătorilor, dar și celor avansați și dornici de performanță.

Nivel de dificultate: Începători/ mediu/ avansat

Core

Core se refera la zona centrală a corpului nostru. Postura corectă și funcționalitatea corpului nostru sunt direct influențate de mușchii stabilizatori care formează așa-numita zonă Core.

În cadrul clasei de Core punem accentul pe antrenarea mușchilor stabilizatori, dar și a celor de postură.  Este un antrenament de bază în care stimulăm în detaliu musculatura abdominală, dar și mușchii stabilizatori ai spatelui. Exercițiile posturale și de respirație completează antrenamentul Core.

Nivel de dificultate: începători/mediu/avansat

Step

Clasa de Step este un antrenament cardio, precoregrafiat, în care folosim ca accesoriu step-ul (o platformă dreptunghiulară, ce poate fi utilizată pe diferite înălțimi, în funcție de obiectivele antrenamentului). Step-ul este ideal pentru îmbunătățirea coordonării, a sistemului cardio-vascular, dar și a celui muscular. Este o clasă plina de energie, dans, ritm și tonus, toate pe muzică, la finalul căreia consumul caloric ridicat este garantat.

Nivel de dificultate: începători/mediu/avansat

Circuit Training

Este un antrenament cardio și de tonifiere, ce cuprinde o varietate de exerciții executate cu ajutorul mai multor accesorii, precum: gantere, bare, steppere, BOSU, coardă.

Clasa de Circuit este structurată pe serii de exerciții specifice fiecărei grupe principale de mușchi, cu pauze scurte, cu durată de 1 până la 3 minute.  Este un antrenament cu consum caloric mare, ce ajută la menținerea unui tonus muscular ridicat.

Nivel de dificultate: mediu/avansat

Pilates

Este o clasă de Body&Mind în care ne concentrăm pe corpul nostru în profunzime, acordând mare atenție tehnicilor de respirație  si controlului muschilor abdominali. Pilates este despre echilibru, alungirea și întinderea musculaturii, postură corectă și auto-control.  Este o clasă indicată tuturor, indiferent de vârstă sau istoric sportiv, în condițiile în care instructorul este informat de posibilele probleme de sănătate existente.

Pilates este o disciplină complexă care merită toata atenția și tot interesul, dacă ne dorim să avem o postură corecta și un corp echilibrat și sănătos.

Nivel de dificultate: începători/mediu/avansat

Deep Stretch

Dacă te simți încărcat muscular sau ai avut o săptămână mai dificilă, clasa de Deep Stretch te va ajuta să scapi de toate tensiunile nedorite. Este un antrenament cu care îți poți îmbunătăți mobilitatea și calitatea musculară, ajutând astfel la evitarea posibilelor accidentări din timpul antrenamentelor. Fiecare mușchi este întins și detensionat, pentru o mai bună funcționalitate și un tonus ridicat.

Este o clasă relaxantă de la care cu siguranță nu vrei sa lipsești, indiferent de obiective sau nivelul de pregătire pe care-l ai.

Nivel de dificultate: începători/mediu/avansat

TRX

Este un de tip de antrenament funcțional, care folosește doar două benzi și greutatea propriului corp, însă cu rezultate care întrec așteptările: dezvoltă forța, echilibrul, flexibilitatea și-ți conturează armonios corpul.

Total Resistance eXercise (aceasta este denumirea completa a TRX-ului) este un instrument de antrenament care extrem de apreciat în lumea fitness-ului. Executat cu atenție, poate fi soluția perfectă pentru a-ți menține tonusul și o formă fizică de nivel inalt.

Nivel de dificultate: mediu/avansat (nerecomandat începătorilor)

Hatha Yoga

Hatha Yoga este o activitate pentru minte și corp cu  o gamă larga  de beneficii, recomandată tuturor iubitorilor de body&mind. Te invață să integrezi și să conștientizezi respirația în mișcare, să-ți îmbunătățesti forța, flexibilitatea și echilibrul prin posturi ce îmbină aliniamentul cu acțiunea de stretch a țesuturilor moi.

Este recomandată indiferent de nivelul de pregătire fizică sau de experiența în mișcare.

Nivel de dificultate: Începători/ mediu/ avansat

KHAI Bo

Este o clasă dinamică și explozivă, marca Fight Klub,  în care garantat te vei elibera de stres și energie negativă. Îmbina mișcări specifice de luptă cu mișcări funcționale de cardio. Daca ești în căutarea unui antrenament complet și distractiv, cu siguranța clasa de Khai Bo este alegerea perfectă. Se adresează tuturor, indiferent de nivelul de pregătire fizică.

Nivel de dificultate: Începători/ mediu/ avansat